wtorek, 7 listopada 2017

Gdzie pożyczyć pieniądze w wieku 18 lat?

Ja akurat nie miałem problemu z pożyczeniem dodatkowych pieniędzy gdy byłem osobą młodą i miałem 18 lat na karku. Już w tym wieku zacząłem moją pierwszą pracę i oczywiście już wtedy chciałem zrobić swój pierwszy większy zakup. Kto bowiem w tym wieku jako nastolatek nie marzył o posiadaniu własnego komputera czy sprzętu hi-fi.

Akurat z samym uzyskaniem dodatkowej gotówki nie miałem większych problemów, ponieważ zakład pracy w którym zaczynałem pracę, umożliwiał mi uzyskanie pożyczki nie oprocentowanej. Fajna sprawa i wiem że w niektórych firmach czy instytucjach taka możliwość pożyczenia pieniędzy nadal istnieje. Oddajemy tyle samo ile pożyczyliśmy a do tego w ratach miesięcznych. Co jednak jeśli nie mamy takiej możliwości i musimy w inny sposób uzyskać kredyt lub pożyczkę?

Kredyt w banku nie dla każdego. Wbrew pozorom uzyskanie kredytu w wieku 18 lat, nawet  w sytuacji posiadania stałego dochodu nie jest wcale takie proste. Banki wcale nie tak chętnie udzielają kredyty osobom młodym, które dopiero ukończyły 18 czy 19 lat. Takie osoby nie posiadają jeszcze historii kredytowej w bazy BIK a to akurat banki lubią sprawdzać w szczególności. Nie oznacza to jednak, że jesteśmy bez najmniejszych szans szukając dodatkowej gotówki na zakup sprzętu czy inny fajnych rzeczy.

Kredyt ratalny - to najlepsza opcja jeśli planujemy jakiś zakup za nie naszą gotówkę. Jak wspomniałem wcześniej, banki mogą odrzucić nasz wniosek o kredyt gotówkowy z powodu zbyt niskiego wieku, ale kredyt ratalny na zakup sprzętu czy innych rzeczy dostępnych w sklepie czy w internecie, powinniśmy bez problemu dostać. Wystarczy w tym celu przy dokonywaniu zakupów, zapytać o możliwość rozłożenia zakupów w systemie ratalnym.

W nieco innej sytuacji będziemy jeśli będzie nam zależało na uzyskaniu gotówki w czystej postaci. Jeśli nie uda nam się jej uzyskać za pośrednictwem banków, to wtedy pozostałymi możliwościami będą pożyczki pozabankowe i społecznościowe.

Zdecydowanie tańsza w spłacie będzie ta ostatnia, choć na jej uzyskanie możemy trochę poczekać. Uzależnione jest to od pozyskania inwestorów, zainteresowanych udzieleniem nam pożyczki w określonej kwocie. Jeśli jednak zależy nam na szybkim zastrzyku gotówki, najlepiej takim który jeszcze tego samego dnia zagości na naszym koncie to tutaj bezkonkurencyjna będzie pozabankowa pożyczka internetowa. Takich ofert jest bardzo dużo, więc wystarczy dobrze poszukać. Warto kierować się opiniami dostępnymi w internecie, oraz oczywiście kosztami pożyczek. W zasadzie każda firma pożyczkowa udostępniająca pożyczki online podaje dokładny ich koszt na stronie internetowej. Wystarczy wprowadzić interesującą nas kwotę pożyczki oraz okres jej spłaty. W ten sposób poznamy szczegółowe informacje związane z kosztem pożyczki a więc łączny koszt oraz wysokość raty miesięcznej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz